Design 12

mandag: 08:00 - 18:00 | tirs-tors: 07:30 - 18:00 | fre: 07:30 - 15:00

bestil en tid

51 37 39 40

  • Silder
  • Imagesilder

Træningsprogrammer til download

Træningsprogrammerne her på siden, kan bruges til patienter der har brug for nogle let tilgængelige øvelser der ikke kræver meget instruktion.

Lændeøvelser

Programmet indeholder 6 forskellige øvelser. De første 3 øvelser kan forsøges i den akutte fase. Lindres smerten ikke efter et par dage, skal du konsultere kiropraktoren.

Vil du bruge programmet forebyggende skal du lave alle øvelserne 3 gange om ugen.

Hofteøvelser

Programmet skal øge bevægeligheden i hoften. Specielt ved let til moderat slidgigt i hoften er det vigtigt at holde den i gang.

Nakkeøvelser

Disse øvelser kan bruges forsigtigt i lette tilfælde af akut nakkestivhed. Laves særligt forsigtigt og kun inden for smertegrænsen.
De er specielt velegnede til ´pausegymnastik´ hvis man sidder meget ved computeren.

Skulderøvelser

All-round program til genoptræning efter skulderskader.
De kan frit bruges som fitnessøvelser, men hvis du har egentlige skuldersmerter anbefales det at du ikke selv går i gang med øvelserner.